Založ si blog

Smradoch jeden

Dnes by to bol býval perfektný deň. Lenže perfektný deň dokážu niekomu ako som ja skaziť perfektne načasované maličkosti, nad ktorými by iní mávli rukou a išli ďalej.

I bolo – nebolo (dobre veru nebolo), vybral som sa po skvelom dni v práci, keď sme zasa toho veľa nespravili, samozrejme, domov. Vychytal som celkom dobrý autobus – chodil, nehučal a brzdil. Ideálne. Dokonca sa so mnou kolegyňa samaritánsky rozdelila o narodeninovú čokoládu. Všetko sa zdalo byť ideálne.

To by však nesmel o chvíľu pristúpiť jeden postarší pán (áno, nazvime ho človekom), ktorý si pochopiteľne prisadol vedľa mňa. Nad jeho vzhľadom by som ešte privrel oči. Žiletku nevidel už pár týždňov, to je fakt. Tá špinavá bunda, ktorá sa zrejme pred chvíľou váľala v blate, to by som tiež prežil, doma vykefujem…. Ale ten zápach! Ľudia, keď postavíte vedľa seba divú sviňu a tchoriu rodinku, garantujem vám, že súčet smradov tejto zvláštnej svorky sa dotyčnej osobe stále nevyrovná. Spolužiačka odvrátila hlavu a ostal som v tom sám. Ja som nemohol, bolo by to blbé robiť sa, že stále pozerám niekam von cez jej rameno. Ujec nelenil a začal nadväzovať priateľské vzťahy. Pochopiteľne, že so mnou. Iniciatívu mal síce v rukách on, no nemohol som sa zbaviť pocitu, že naša jednostranne zameraná konverzácia (on ku mne) čochvíľa prerastie v obojstrannú pri otázkach typu „koľko je hodín, chlapče“. Našťastie sa tak nestalo, no ako zážitok bohato stačil ten neuveriteľný zápach. Ešte sa stihol posťažovať, že Rusi kedysi vraveli „so ZSSR na večné časy a nikdy inak“ a vraj kde sú teraz.

Potom sa už začal môj existenčný zápas o každý relatívne normálny nádych, pretože čím viac sme sa približovali k vytúženému cieľu cesty, tým to bolo neznesiteľnejšie. Z ujka celý čas statočne razilo ako keď vybuchnú mestské záchody a nedokázal som potláčať vlny smradu bez toho, aby som neozelenel. Nebudem to naťahovať, keď som vystúpil, cítil som, že takto nejako sa človek cíti v nebi. Myslím, že na dnešnú cestu domov nezabudnem za tri dni.

Zboznujem Benyho

26.09.2013

Práve bolo 8,30h… To sa dá ešte ako tak nazvať, že sa dá… Ale pre koho? No pre mňa určite nie! Pes sa tlačil ku mne do postele a ja som mal pocit, že to je dačo iné len nie pes. V kuchyni nahlas hrali jubilantom, kde som sa dozvedel, koľko rokov spolu žijú manželia XY a že sa k blahoželaniu pripájajú aj Milka s rodinou a do toho všetkého búchala pravdepodobne [...]

Kam kracas, Slovensko?

26.08.2013

Som ten, ktorý pamätá mlieko, maslo, smotanu, tvaroh, syry a mliečne výrobky z kvalitných, zdravých, dobre ošetrených a sebestačných slovenských chovov. Rovnako pamätám kvalitné mäso, hydinu, šunku, mäsové výrobky, údeniny, ryby a rybie výrobky. Som ten, ktorý pamätá konkurencie schopný kvalitne oblecenie , obuv a odevy slovenskej výroby.Som ten, ktorý pamätá Tuzex [...]

Hong Kong

16.08.2013

Po 2 tyzdnoch a 9000 km konecne nejaka civilizacia.Mmmmmmmmmmmmmmmmm, len si tak plavat ulicami Hong Kongu do nekonecna. Hong Kong je presne to, co som ocakaval – uzke ulicky lemovane nekonecnymi mrakodrapmi. Chodniky preplnene krasnymi vonavymi ludmi. Proste uplny opak Ciny. Cesta vlakom z Pekingu nebola nijak zaujimava – konecne som si pozrel zopar filmov, co som mal v pocitaci. Do [...]

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko vraj dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Drucker, Kažimír, Bodis

Rezort školstva sa spája s inovatívnym projektom FinQ. Cieľom spolupráce je zlepšiť finančnú gramotnosť žiakov

25.04.2024 15:51

Ide o súčasť širšieho úsilia podporiť inovácie vo vzdelávaní na základných i stredných školách.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 10884x
Priemerná čítanosť článkov: 1814x

Autor blogu

Kategórie