Založ si blog

Archív: august, 2013

Kam kracas, Slovensko?

Som ten, ktorý pamätá mlieko, maslo, smotanu, tvaroh, syry a mliečne výrobky z kvalitných, zdravých, dobre ošetrených a sebestačných slovenských chovov. Rovnako pamätám kvalitné mäso, hydinu, šunku, mäsové výrobky, údeniny, ryby a rybie výrobky. Som ten, ktorý pamätá konkurencie schopný kvalitne oblecenie , obuv a odevy slovenskej výroby.Som ten, ktorý pamätá Tuzex […]

Pokračovanie článku

Hong Kong

Po 2 tyzdnoch a 9000 km konecne nejaka civilizacia.Mmmmmmmmmmmmmmmmm, len si tak plavat ulicami Hong Kongu do nekonecna. Hong Kong je presne to, co som ocakaval – uzke ulicky lemovane nekonecnymi mrakodrapmi. Chodniky preplnene krasnymi vonavymi ludmi. Proste uplny opak Ciny. Cesta vlakom z Pekingu nebola nijak zaujimava – konecne som si pozrel zopar filmov, co som mal v pocitaci. Do […]

Pokračovanie článku

Motorkar

Bol som chlap, odvazny, slobodny a mal som dlhe vlasy. Moja zena sa so mnou zoznamila a nie naopak. Manzelka za mnou uplne salela. Bolo jedno kam som isiel, ona tam uz bola. Je tomu uz 12 rokov. Vtedy som bol zaryty motorkar, obliekal som si cierne tricka, roztrhane rifle a motorkarske cizmy, a mal som dlhe vlasy. Samozrejme mal som oblecenie aj na vynimocne udalosti. Vtedy som si obliekol cierne […]

Pokračovanie článku
795. deň: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

795. deň: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

28.04.2024 07:15

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 10893x
Priemerná čítanosť článkov: 1816x

Autor blogu

Kategórie